قیمت کرکره برقی به چه عواملی بستگی دارد ؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قیمت کرکره برقی به چه عواملی بستگی دارد ؟ همواره میتوانید قبل از خرید با کارشناسان هوکارت بصورت رایگان مشورت کنید

قیمت کرکره برقی در درجه اول به سایز و ابعاد آن بستگی دارد . زیرا هر چه مساحت و متراژ کرکره بیشتر باشد باید کرکره قوی تر و محکم تر و همچنین باید از موتور و حتی از ریل و شفت قوی تری استفاده شود .
جهت مقایسه قیمت کرکره های آلومنیومی لازم است بدانیم هر یک متر کرکره چند کیلو می شود . امروزه کرکره های آلومنیومی بسیار ضعیفی تولید می شوند که هر متر کرکره آن ها دارای وزنی کمتر از 3 کیلوگرم است ( اغلب بنام کرکره های 5 کیلویی به فروش می رسد ).
هرچقدر کرکره آلومنیومی سبک باشد ، قیمت آن ارزان تر و در نتیجه استحکام آن بطور طبیعی کمتر می شود .
کرکره هایی که از مواد اولیه ضایعات آلومنیوم ساخته می شوند نیز دارای کیفیت و استحکام کمتری هستند و در نتیجه ارزانتر می شوند .
موضوع دیگر تعیین کننده قیمت کرکره ، درجه سختی آلومنیوم آن می باشد که توسط دستگاه سختی سنج اندازه گیری می شوند . درجه سختی کرکره می تواند از 0 تا 15 باشد . هرچه درجه سختی بیشتر باشد کیفیت و استحکام آن بیشتر می شود .درجه سختی کرکره آلومنیومی به کیفیت و فرآیند طراحی و تولید آن نیز بستگی دارد و مخصوصا به وضعیت ایج کردن تیغه ها بسیار وابسته است . بطور خلاصه قیمت کرکره برقی به عوامل زیر بستگی دارد :
اندازه و ابعاد کرکره
قدرت موتور و نوع موتور(هوکارت از موتورهای آلپر و ویس استفاده میکند، این موتورها در 15سال گذشته امتحان خود را پس داده اند)
جنس مواد اولیه آلومنیوم ( ضایعاتی یا استاندارد )
درجه سختی آلومنیوم و کیفیت تولید. (هوکارت تنها کارخانه ای ست که این توانایی را دارد تا سختی آلومینیوم تولیدی خود را به عدد 15 برساند)
طراحی و زیبایی ظاهری آن . (هوکارت تنها کارخانه ای ست که بیش از 20 نوع تیغه کرکره تولید میکند)
رنگ کرکره . (هوکارت بزرگترین خط رنگ رباتیک خاورمیانه را در اختیار دارد.)
گارانتی موتور و کرکره. ( با استفاده از پک طلایی هوکارت از مزایای گارانتی این شرکت برخوردار شوید)

خواندن 973 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 19 شهریور 1399 ساعت 04:21